Overslaan en naar de inhoud gaan

Ik heb een klacht

Wij proberen onze taken zo goed mogelijk uit te voeren. Toch lukt dat niet altijd.

Laat het ons weten als je niet tevreden bent over het contact met een medewerker of als iets niet helemaal gaat zoals je graag zou willen. Een klacht is voor ons een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Let op: wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen die over GGD Flevoland gaan.

Een klacht indienen

​​​​​​​​​​​​​​​Ik heb een klacht! En nu?

Vul onderstaand formulier in om je klacht in te dienen. Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een bevestiging. We hebben wettelijk 6 weken de tijd om de klacht te behandelen en dit kan met 4 weken worden verlengd tot 10 weken.

Klacht digitaal indienen

De ingevulde gegevens worden alleen gebruikt voor de behandeling van de klacht.

Naam(Vereist)
Adres(Vereist)
Naam kind (indien van toepassing)
DD dash MM dash JJJJ
E-mailadres(Vereist)
Vul je e-mailadres in om een bevestiging van je klacht te ontvangen.
DD dash MM dash JJJJ
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
    Plaats en datum
    DD dash MM dash JJJJ
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

     

    Veelgestelde vragen